"KUBER GAYRİMENKUL AİLESİNE SİZ DE KATILIN;
Sistemimize kayıt yaptırarak sizler de Kuber Point, Kuber Academy, Kuber Club fırsatlarından yararlanabilirsiniz."

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

KUBER İK Yönetimi, sektörel bazda en verimli, en doğru ve en etkili şekilde kullanarak, sağlıklı bir işleyiş yapısı içinde çalıştırdığı personelinin mutluluğunu birincil seviyede ele alır ve yatırımını önce insana yapar. Bu bakımdan KUBER İK Yönetiminin oldukça önemli ve kritik bir görevi vardır.

KUBER PSİKOLOĞU
  • İnsana birinci derecede değer veren KUBER, verdiği “Psikolog” desteğiyle çalışanlarının ihtiyaç duydukları meslek ve sağlık hizmetlerini en doğru şekilde sunar.
  • KUBER psikoloğu tarafından farklı departmanlarda çalışanların stres kaynakları tespit edilir ve durum İnsan Kaynakları’na rapor edilir.
  • Tespit edilen stres kaynaklarına karşı yapılması gerekenler, öneriler KUBER psikoloğu tarafından listelenip İnsan Kaynakları departmanına iletilir.
  • Stres belirtilerinin yoğun olduğu personelle, birebir görüşmeler yapar ve gerekli tedaviye başlar.
  • KUBER psikoloğu departmanlara uygun olarak stres yönetimi programına dönük olarak personele gerekli eğitimleri sunar.
KUBER İş Analizi – Görev Tanımları
  • Yapılacak iş belirlenir.
  • İşin gerekleri belirlenir.
  • Görev tanımları ve organizasyon şeması oluşturulur.
  • İş görenin yetkinlikleri belirlenir.
  • İşgücü planlaması yapılır (uygun değerde kişi sayısı)
  • İşe alım için açık ve kesin kriterler oluşturulur.
  • Şu andaki ve gelecekteki eğitim ihtiyacı belirlenir.
  • Performans standartları belirlenir.
  • Olumsuz çalışma koşulları ortadan kaldırılır.
  • İş değerlemesi ve ücretlendirme için temel bilgiler sağlanır.
  • Kariyer planlaması için sağlıklı alt yapı oluşturulur.
  • Verimin artması, çalışan ve müşteri memnuniyetinin sağlanması için çalışılır.
  • KUBER, adil bir ücret sistemi kurmuştur: Ücretler işlerin değerleri arasındaki ilişkiye uygun olarak belirlenir.
  • KUBER’de çalışanların bağlılığının kazanılması için çalışan memnuniyeti yüksek düzeyde tutulmuştur.
  • İş verimliliğinin ve performansın artması için KUBER ekibi gerekli şartları oluşturmuştur.
Performans Yönetim Sistemi

KUBER, stratejik amacına uygun olarak "çalışan performansı"na ilişkin ortak bir anlayış yerleştirmiş, böylece yönetimini güçlendirip hizmet kalitesini yükseltmiştir. Verimlilik artışını sürekli geliştirmek için çalışanlarının yüksek motivasyonu, işini sahiplenmesi ve işbirliği içinde güçlü bir bağ kurması önemlidir. Bunları kusursuzca ve yüksek düzeyde gerçekleştirdikten sonra nihai hedef olarak KUBER, müşteri memnuniyetini ön plana alır ve hata oranını en aza düşürmenin yollarını arar.

Kariyer Yönetimi

KUBER çalışanlarının gelişimini düzenlemek ve en üst düzeye çıkarmak için oluşturduğu ekiple yedekleme planları hazırlar.

Hazırlanan stratejik planlar çerçevesinde gelişme potansiyeli yüksek kişiler belirlenir ve bu kişiler yönetim, iletişim, liderlik becerileri ile donatılarak yetkinlikleri arttırılır.

KUBER Kurum Kültürünün Danışmanlık Hizmetimizin Çalışanlarımıza Katkıları:
  • Çalışanlarımız kurumsal kimlik kazanır.
  • KUBER’e aidiyet duygusu güçlendirilir.
  • Ortak amaç doğrultusunda özveri arttırılır.
  • Dayanışma duygusu kazandırılıp güçlendirilir.
  • Firma içi iletişim ve işbirliğini güçlendirir.
  • Takım çalışmasını etkinleştirir.
  • Olumlu düşünce biçimini etkinleştirir.
  • Çalışanlarımızın motivasyonunu ve performansını etkinleştirir.
KUBER Değişim Yönetimi

KUBER, verimliliğini arttırmak ve gücünü ayakta tutmak için değişimi zaruri görür. A’dan Z’ye her alanda olabilen bu değişimler doğrudan KUBER’le iletişim halinde olan herkesi etkiler.

Kurumsal Başvuru Formu

Kuber Ayrıcalıklarından Yararlanabilmek için Başvurun!

Bireysel Başvuru Formu

Kuber Ayrıcalıklarından Yararlanabilmek için Başvurun!